Jak odzyskać hasło do poczty O2

Jak odzyskać hasło do poczty O2

Wielu czytelników Money Mail walczy o zamknięcie swoich kont w O2 po tym, jak oszuści wykorzystali ich dane osobowe do podpisania nowych umów. Te oszustwa pozostawiają niewinne rodziny na haku dla wysokich rachunków.

Firma odnotowała “dramatyczny wzrost” w tych przypadkach. Ale eksperci twierdzą, że powinna przeprowadzać znacznie bardziej rygorystyczne kontrole.

Zresetuj swoje hasło

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do poczty o2, możesz je zresetować z portalu Moje Konto. Aby to zrobić, musisz zalogować się przy użyciu adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego (jeśli używasz telefonu stacjonarnego, nadal możesz się zalogować). Następnie otrzymasz jednorazowy kod weryfikacyjny za pośrednictwem wiadomości tekstowej lub połączenia telefonicznego. Kod można wysłać tylko z bezpiecznego komputera, na którym działa oprogramowanie do odzyskiwania hasła O2.

Rosnąca liczba czytelników Money Mail donosi, że zostali oszukani przez oszustów zawierających umowę z O2 i obciążających ich za usługi, których nigdy nie otrzymali. Mówią, że to pozostawia ich na haczyku za wysokie rachunki i ich punktacja kredytowa spada. Wielu z nich musi walczyć o swoje prawa, ponieważ firma telekomunikacyjna potrzebuje tygodni lub nawet miesięcy, aby zbadać ich skargi.

Oszukańcze e-maile są powszechne i często wysyłane przez cyberprzestępców, aby skusić ludzi do kliknięcia linku lub pobrania pliku, który może nie być legalny. Nie należy klikać takich łączy ani pobierać takich plików. Jeśli to zrobisz, plik może zawierać złośliwe oprogramowanie, które może zainfekować Twój komputer i wykraść Twoje dane osobowe. Może to być niszczące dla Twojej prywatności i bezpieczeństwa, więc nie daj się nabrać na oszustwo “O2 bill Email Virus”!

Zmień swoje hasło

Najlepszym sposobem na zmianę hasła do poczty o2 jest odwiedzenie strony obsługi klienta biznesowego O2. Strona ta dostarczy ci niezbędnych narzędzi, które ułatwią ci to zadanie. W szczególności, nowy adres e-mail obsługi klienta i formularz kontaktowy online są najlepsze zakłady. Oprócz mnóstwa zasobów informacyjnych, będziesz również traktowany z jednymi z najbardziej uprzejmych pracowników obsługi klienta wokół. Nie będziesz musiał długo czekać na powrót do pracy.

Usuń swoje konto

Gdy zmieniasz swój adres e-mail lub chcesz usunąć swoje konto z poczty o2, ważne jest, aby zrobić to jak najszybciej. To zapewni, że twoje kontakty i e-maile nie zostaną utracone. Możesz to zrobić, logując się na swoje konto i wybierając opcję “Zmień właściciela konta”. Będziesz musiał podać swoje nowe dane i potwierdzić zmianę, zanim zostanie ona zakończona. Możesz również zostać poproszony o wypełnienie testów bezpieczeństwa, takich jak dostarczenie swojego zdjęcia.

Jeśli obawiasz się, że stracisz swoje hasło, nie martw się – możesz je łatwo zresetować. Wystarczy kliknąć Need help signing in’ i Account password reset link’, a następnie wpisać swój adres e-mail i postępować zgodnie z instrukcjami, aby zmienić hasło. W wyniku tego procesu otrzymasz wiadomość e-mail z kluczem potwierdzającym, którego możesz użyć do utworzenia nowego hasła.

Jeśli nie uda Ci się odzyskać hasła, zaleca się jego zmianę przed końcem umowy. Możesz to zrobić kontaktując się z O2 lub korzystając z ich portalu internetowego. Jest to stosunkowo prosty proces i może być zakończony w ciągu zaledwie kilku minut. Nowy adres e-mail zostanie powiązany z Twoim kontem, dzięki czemu będziesz mógł kontynuować dostęp do swoich usług.

Zmiana adresu e-mail

Jeśli zgubiłeś hasło do poczty o2 i chcesz je zmienić, powinieneś najpierw znaleźć inny adres e-mail. Należy również aktualizować ten alternatywny adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Pomoże to zapewnić, że nie stracisz żadnych ważnych e-maili lub kontaktów.

Większość usług poczty elektronicznej ma stronę odzyskiwania, na której można wprowadzić szczegóły dotyczące konta i otrzymać kod do weryfikacji tożsamości. W formularzach tych zwykle prosi się o podanie adresu e-mail, wszelkich zapamiętanych haseł i ewentualnych pytań dotyczących bezpieczeństwa. Niektóre z nich, jak np. Microsoft, proszą również o podanie tematu i adresów e-mail osób, do których wysłałeś e-mail. W niektórych przypadkach możesz nawet podać kontakt Skype.

Proces jest dość prosty i powinien zająć tylko kilka minut. Warto jednak pamiętać, że wielu dostawców usług poczty elektronicznej prowadzi rejestry urządzeń i adresów IP, z których korzystasz, więc uzyskanie właściwego adresu e-mail może być trudne. Należy również pamiętać, że cyberprzestępcy mogą wykorzystać te informacje do kradzieży danych bankowych.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like
Jak odzyskać niezapisany plik Worda
Czytaj Dalej

Jak odzyskać niezapisany plik Worda

Kiedy pracujesz nad dokumentem w programie Word, czasami możesz przypadkowo zamknąć aplikację bez zapisania zmian. Jest to bardzo…